بهترین فوق تخصص مچ پا در کلینیک نوا

 بهترین فوق تخصص مچ پا در تهران

همان‌طور که پیش‌تر در مورد رشته فوق تخصص مچ پا گفته شد، این رشته یکی از جوان‌ترین رشته‌های فوق تخصصی ارتوپدی است که پزشک متخصص ارتوپد بعد از پایان دوره 4 ساله تخصص وارد یک دوره آموزشی 12 تا 18 ماهه می­شود.



آقای دکتر بابک اتوکش بهترین فوق تخصص مچ پا بوده که یکی از پرافتخارترین پزشکان در این حوزه هستند. وی در سال 2010، با رتبه برتر از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ­التحصیل شدند. همچنین در سال 1395 موفق به کسب رتبه برتر 5 % در آزمون دستیاری ارتوپدی کشوری می‌شوند. در همان سال در بین دستیاران، رتبه اول بورد تخصصی دانشگاه علوم پزشکی ایران کسب می‌کنند.


دکتر بابک اتوکش در سال 2019 در دوره تکمیلی جراحی مچ پا در دانشگاه مارسی فرانسه و هایپلبرگ آلمان پذیرش شده و تاکنون در حال تحصیل هستند.


علاوه بر این، ایشان دارای سوابق جراحی‌های متعدد و موفق مچ پا نیز هستند. دکتر اتوکش صاحب 14 کتاب تألیفی در زمینه ارتوپدی در ایران و آمریکاست که 12 کتاب ایشان در ایران و 2 کتاب دیگر در آمریکا به چاپ رسیده‌اند.


بهترین کلینیک فوق تخصصی مچ پا

کلینیک نوا Nova بهترین کلینیک فوق تخصصی مچ پا در ایران است که با همکاری چند تن از برترین اساتید دانشگاه تهران، خدمات ویژه‌ای به بیماران ارائه می‌دهد. کلیه پزشکان و متخصصان این مرکز، دارای رتبه‌های ممتاز بورد سراسری کشور در رشته‌های تخصصی خود هستند.


پزشکان متخصص حاضر در این مجموعه، به آخرین دستاوردها و دانش روز دنیا مجهز می‌باشند. موفقیت این مجموعه فوق تخصصی، مرهون انسجام و کارگروهی است که در نهایت به بازیابی سلامت فرد بیمار منجر می‌شود.


مرکز تخصصی نوا، بیماران را به طور تخصصی راهنمایی و مشاوره لازم را به آنها ارائه می‌دهد. تمام بررسی‌های لازم توسط پزشک مربوطه انجام می‌شود. بیمار به طور کامل معاینه شده و بیماری وی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در صورت نیاز، معاینات تکمیلی با استفاده از ابزارهای تشخیصی برای درمان بیمار انجام می‌شود. با این کار، فرد بیمار، منطبق بر گزارش و ویزیت وی بهترین درمان را دریافت می‌کند.


کلینیک نوا، مرکزی فوق تخصصی و جامع مرتبط با بیماری­های استخوانی، عضلانی و اسکلتی است که بیماران در تمام حیطه­ها و زیر مجموعه­های این نوع بیماری­ها، می­توانند از خدمات آن بهره­مند شوند.


کلیه پزشکان کلینیک، فوق تخصص رشته تخصصی خود هستند که در درمان بیماری‌ها لگن و زانو، جراحی ستون فقرات و کمر، جراحی شانه، جراحی دست و مچ و کف پا مشغول به فعالیت هستند.


چه خدماتی در کلینیک فوق تخصصی نوا انجام می‌شود؟

در کلینیک فوق تخصصی نوا خدمات متنوع و مختلف، باتوجه‌به نیاز و عارضه هر بیمار ارائه می‌شود. در این مرکز با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات و روش‌های درمانی، هر نوع مشکل و عارضه‌های مرتبط با استخوان و عضلات به بیماران ارائه می‌شود. فهرست خدمات این مرکز شامل:


خدمات کلینیک نوا

شانه

تعویض مفصل شانه

درمان شکستگی‌های شانه

درمان دررفتگی مکرر شانه

ترمیم پارگی تاندون‌های شانه

جراحی صدمات عصبی شانه

لگن و هیپ

تعویض مفصل لگن

درمان جراحی شکستگی‌های لگن

آرتروسکوپی لگن

اصلاح دررفتگی‌های مادرزادی لگن

دست و آرنج

تعویض مفصل آرنج

درمان انواع شکستگی‌ها

جراحی صدمات تاندونی و اعصاب

تاندون ترانسفر در بیماری‌های مادرزادی

تومورها

جراحی انواع تومور خوش‌خیم

جراحی انواع تومور بدخیم

جراحی بازسازی مفاصل در تومورها

مچ و پا

تعویض مفصل مچ پا

جراحی‌های آرتروسکوپی مچ پا

ترمیم و بازسازی پارگی تاندون و رباط

جراحی شکستگی‌های مچ پا

درمان انحرافات مچ پا و کف پا

درمان دیابتیک فوت

ستون فقرات

جراحی شکستگی‌های ستون فقرات

جراحی لیزری پارگی دیسک بین مهره‌ای

جراحی بازپارگی دیسک بین مهره‌ای

اصلاح انحرافات ستون فقرات

زانو

تعویض مفصل زانو

جراحی آرتروسکوپی ترمیم منیسک

جراحی آرتروسکوپی رباط صلیبی

درمان جراحی شکستگی‌های زانو

استئوتومی زانو

اصلاح انحرافات زانو

متخصص مچ پا چه کاری انجام می‌دهد؟

متخصص مچ پا به درمان انواع عارضه‌ها و آسیب‌های استخوانی، ناهنجاری‌های مادرزادی، آسیب‌های ورزشی، انحراف انگشت شست پا، صافی کف پا، خار پاشنه و ساییدگی مفاصل می‌پردازد. همچنین بیمارانی که دچار پیچ‌خوردگی‌های مکرر مچ پا، آسیب‌ها تاندون و رباط و حتی پای دیابتی هستند، با مراجعه به متخصص مچ پا می‌توانند درمان صحیح و درست را دریافت کنند. از دیگر درمان‌ها و تشخیص‌های حیطه کاری متخصص مچ پا، مشکلات رشته‌های عصبی در قسمت انتهایی ساق پا، مچ پا، آرتروز مچ پا می‌باشد که فقط باید به پزشک متخصص این رشته مراجعه کرد.


در طول این جراحی ابتدا تکه‌های استخوانی توسط فوق تخصص مچ پا در محل مناسب خود قرارگرفته و سپس با کمک پیچ و پلاک و اتصال به تنه‌ی اصلی استخوان، در جای خود نگه‌داشته می‌شوند. در برخی از موارد برای نگه‌داری تکه‌های استخوانی در محل خود در طول فرایند بهبودی، از کارگذاری پیچ و میله در درون استخوان نیز استفاده می‌شود. همچنین میتوان به جراحی های قوزک داخلی پا و قوزک خلفی پا اشاره نمود.


متخصص مچ پا


به طور مثال اعمال جراحی مختلفی برای درمان شکستگی قوزک خلفی پا وجود دارند:


قرار دادن پیچ و پلاک از جلوی مچ پا تا پشت آن و یا برعکس

قرار دادن پیچ و پلاک در طول قسمت پشتی استخوان درشت‌نی

همچنین در بیشتر موارد شکستگی‌های دو قوزکی، قوزک‌های داخلی و خارجی دچار شکستگی شده و مچ پا ثبات و پایداری خود را از دست می‌دهد. شکستگی “مشابه دو قوزکی” به این معنی است که علاوه بر شکستگی یکی از قوزک‌ها، رباط‌های سمت داخلی مچ پا نیز آسیب‌دیده‌اند. در شکستگی های سه قوزکی‌ نیز توصیه به انجام عمل جراحی میشود.


همچنین در آسیب های سندسموز که در بین استخوان‌های درشتنی و نازک‌نی قرارگرفته و به وسیله‌ی رباط‌ها نگه‌داشته می‌شود، بسته به میزان ناپایداری مچ پا، می‌توان این آسیب‌ها را بدون انجام عمل جراحی و یا در صورت شدت آسیب بیشتر توسط جراحی در کنار متخصص مچ پا درمان کرد. این پیچ‌خوردگی‌ها نسبت به پیچ‌خوردگی‌های عادی مچ پا، به مدت زمان بیشتری برای بهبودی نیاز دارند. در بسیاری از موارد، آسیب سندسموز عبارت است از پیچ‌خوردگی رباط‌ به‌علاوه‌ی یک یا چند شکستگی در استخوان‌ها.


این آسیب‌ها موجب ناپایداری مفصل شده و درمان آن‌ها بدون عمل جراحی بسیار مشکل خواهد بود. به همین جهت با توجه به توضیحات ارائه شده حتما توصیه میکنیم اگر مشکلی در این زمینه دارید ترجیحا از متخصص ارتوپدی که در این زمینه فعالیت فوق تخصصی دارند مشاوره بگیرید تا بهترین نتیجه نصیب شما گردد.

Comments

Popular posts from this blog

درمان شکستگی مچ پا

What are the packages and support prices for the website?

نحوه قرار گیری درایور ال ای دی به نقل از فروشگاه اینترنتی ال ای دی آنلاین