11 مدل از محبوب ترین کسب و کار اینترنتی

 
کسب و کار

مشاغل آنلاین در یک و نیم دهه گذشته صنایع را در سراسر جهان مختل کرده و شیوه تجارت ما را برای همیشه تغییر داده است.

علاوه بر این ، مشاغل آنلاین زندگی مردم را تغییر داده است. برای اولین بار ، دروازه ای واقعی برای کسب و کار اینترنتی کسی وجود دارد که می خواهد از اتاق خود خارج شود یا زندگی ای که احساس می کند به چیزی زنجیر شده است و در واقع آزاد می شود.


ممکن است سریع اتفاق بیفتد ، یا ممکن است آهسته اتفاق بیفتد.


برای من ، شش سال در میدان نفتی بودم و کمی از همه چیز را امتحان کردم. سرانجام ، وقتی تمرکز کردم ، نوشتن مقالاتی را برای سایر کارآفرینان شروع کردم. سرانجام ، این باعث شد که قطعات بیشتری از محتوا بنویسم تا اینکه سرانجام ، من مدیر محتوا برای Empire Flippers شدم.


اینترنت زندگی من را تغییر داد.


راه اندازی یک کسب و کار آنلاین آسان تر از یک تجارت آجر و ملات آفلاین است. این استارتاپ سرمایه بسیار کمتری دارد ، مانع ورود به مراتب کمتر است ، و بازگشت سرمایه می تواند برای زمانی که شما صرف می کنید دیوانه کننده باشد. ما هر روز با استفاده از معیارهای رایگان برای کشف سرمایه گذاران بالقوه و خریداران دارایی های دیجیتالی سودآور آموزش می دهیم و دلایل بالا یک دلیل بزرگ است که چرا بسیاری از سرمایه گذاران به ما مراجعه می کنند.


این یک عجله طلا است به طوری که حتی گروهی از سرمایه گذاران نیز در حال شکل گیری هستند که این سایت ها را می خرند و با استخدام سازندگان سایت م effectiveثر به دلیل ROI های بالا ، آنها را مدیریت می کنند.


اما چه مدلهایی وجود دارد که افراد بتوانند از آنها برای ایجاد آنچه که شخصاً در زندگی خود می خواهند استفاده کنند؟


محبوب ترین مدل های تجاری آنلاین که امروزه می توانید از آنها استفاده کنید

در چند ماه گذشته ، ما چندین مدل کسب و کار مختلف را که در حال حاضر وجود دارد پوشش می دهیم و ثابت شده است که صدها هزار دلار برای بسیاری از کارآفرینانی که به شدت در ضعف طلای دیجیتالی هستند ، به دست می آورند. برای مشاهده همه 11 مدل تجاری در یک pdf آسان برای خواندن…


> برای بارگیری کتاب الکترونیکی رایگان 111 صفحه ای <اینجا <اینجا را کلیک کنید


ادسنس

Adsense احتمالاً ساده ترین مدل تجاری است که در حال حاضر آنلاین وجود دارد. اساساً ، شما یک سایت محتوا ایجاد می کنید و ترافیک (معمولاً ترافیک ارگانیک موتورهای جستجو ، اما کسانی هستند که با موفقیت ترافیک پولی را اجرا کرده اند) به سایت افزایش می دهید. ترافیک روی تبلیغات Adsense کلیک می کند و گوگل شما را از نظر نمایش تبلیغات باز می دارد.


وابسته به آمازون

آمازون یکی از قدیمی ترین برنامه های وابسته آنلاین است. همچنین یکی از معتبرترین مارک های آنلاین در سراسر جهان است ، به این معنی که می تواند بسیار تبدیل شود. مردم اغلب نمونه کارهایی از این سایت های سبک ایجاد می کنند ، معمولاً جایی که در حال بررسی محصولات مختلف هستند. مشابه Adsense ، این مکان برای شروع مبتدیان بسیار آسان است و یک متخصص می تواند آن را به یک تلاش بسیار سودآور تبدیل کند. برای خرید وب سایت های وابسته به amazon اینجا را کلیک کنید.


بازاریابی وابسته

مشابه مدل کسب و کار وابسته به آمازون ، شما به سادگی برای فروش محصولات مختلف ثبت نام کرده و در اطراف آن محصولات یا خدمات سایت ایجاد می کنید. تقریباً هر محصول یا خدماتی که می توانید در زیر نور آفتاب تصور کنید دارای برنامه ای وابسته در جایی است. مشاغل کاملی وجود دارند که به سایر مشاغل کمک کرده اند تا پیشنهادات وابسته ایجاد کرده و شرکت های وابسته را به آن پیشنهادات جذب کنند - به نام شبکه های وابسته. حتی مشاغلی نیز راه اندازی شده اند که همه شبکه های وابسته مختلف را در مکانی آسان برای یافتن سازماندهی می کنند ، مانند OfferVault. برای فروش سایتهای وابسته برای فروش اینجا را کلیک کنید.


حمل و نقل

Dropshipping مکان خوبی برای افرادی است که تازه شروع به آزمایش با مدل کسب و کار تجارت الکترونیک کرده اند. به جای هزینه های اولیه اولیه برای یک محصول و ذخیره آن محصول ، در عوض یک قیف فروش کامل ایجاد می کنید که کارخانه واقعی به خریدار ارسال می کند. حاشیه ها نسبت به تجارت الکترونیک سنتی نازک تر است ، اما این مکان عالی برای افرادی است که تازه شروع به کار کرده اند یا کسانی که متخصص بازاریابی شده اند ، می توانند مشاغل قابل توجهی را توسعه دهند. معمولاً این فروشگاه ها در Shopify میزبانی می شوند. شما می توانید فروشگاه های Shopify ما را برای فروش در اینجا مشاهده کنید.


FBA آمازون

FBA آمازون (Fulfillment by Amazon) به یک فروشگاه تجارت الکترونیک نزدیکتر است ، اما به طور کامل در Amazon.com میزبانی می شود. فروشگاه شما در واقع یک فهرست آمازون است و با آن همه مزایایی را که این غول آنلاین ارائه می دهد به همراه دارد: ایجاد ترافیک ، شرکت های وابسته به آمازون که می توانند محصولات شما را در سایت های طاقچه خود تبلیغ کنند ، و حتی اگر آمازون محصولات شما را به صورت رایگان تبلیغ کند تبدیل آنها ثابت شده است این می تواند یک کسب و کار پردرآمد باشد و کسانی که برای مدت طولانی در آن فعالیت می کنند ، اغلب برند خود را در اطراف محصولات خود ایجاد می کنند ، بنابراین در نهایت می توانند از فروش چند کاناله با فروشگاه تجارت الکترونیکی خود استفاده کنند. در اینجا می توانید مشاغل fba را مرور کرده یا خرید کنید.


تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک مانند داشتن یک فروشگاه خرده فروشی دیجیتال است. شما محصولی را خریداری می کنید ، مکانی برای ذخیره و انجام سفارشات مربوط به آن محصول پیدا می کنید و از طریق بسیاری از استراتژی های بازاریابی اینترنتی ، فروشگاه را تبلیغ می کنید. بسیاری از افراد از ترافیک پولی که به فروشگاه خود ارسال می کنند به عنوان راه شماره 1 برای جلب خریداران و آزمایش اقلام جدید استفاده می کنند. تجارت الکترونیک با dropshipping نیز به خوبی کار می کند ، زیرا dropshipping به صاحب فروشگاه امکان آزمایش می دهد

انواع جدید محصولات بدون هزینه اولیه سپس می توان محصولاتی را که به بهترین شکل تبدیل می شوند تهیه کرد ، به طوری که همه محصولات موجود در فروشگاه به طور خاص برای آن تجارت آنلاین مارک گذاری شده اند. من اخیراً یک مطالعه موردی در یک فروشگاه تجارت الکترونیک نوشتم که ما در بستر Shopify به قیمت بیش از 80،000 دلار فروختیم که می توانید اینجا بخوانید. شما می توانید همه فروشگاه های تجارت الکترونیک ما از جمله وب سایت های Shopify را برای فروش در اینجا مشاهده کنید.


نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS)

محصولات SaaS در حال حاضر در حال انفجار هستند ، که منطقی است ، زیرا می توانند بسیار پرسود باشند. از آنجایی که تقریباً هر محصول SaaS دارای ویژگی بازپرداخت است ، هر مشتری می تواند ارزش مادام العمر قابل توجهی داشته باشد که به این شرکت ها اجازه می دهد در بدست آوردن اولیه مشتری ضرر کنند ، اما به دلیل استفاده مستمر مشتری از نرم افزار ، همچنان سود می آورند. به محصولات SaaS به مشاغل کوچک بیش از هر زمان دیگری این امکان را می دهد که از زیرساخت های سطح بالا بدون هزینه های بالای فناوری اطلاعات که در ساختن نرم افزار خودشان مرتبط است ، برخوردار باشند. محصولات SaaS در همه جا وجود دارد ، از CRM های حسابداری و فروش گرفته تا حتی راه حل های نوشتن برای نویسندگان داستان. شما می توانید در مورد نحوه ارزش گذاری شرکت های SaaS در اینجا بخوانید یا بازار ما را برای فروش یک شرکت SaaS مرور کنید.


محصولات نازل

اکثر افرادی که به تازگی در تجارت آنلاین شروع به کار کرده اند ، احتمالاً یک یا دو بار برای کسی که یک کتاب الکترونیکی یا دوره ویدیویی در مورد کسب درآمد آنلاین می فروشد ، مشتری بوده اند. این بازار بسیار بیشتر از فضای کسب درآمد آنلاین در حوزه های مختلف وجود دارد. افرادی که آموزش ، مشاوره دوستیابی ، مشاوره تناسب اندام یا حتی محصولاتی در مورد اینکه چگونه می توانید قد بلندتر به نظر برسید ، همگی بخشی از این فضا هستند. نکته فوق العاده در مورد محصولات مادون قرمز این است که تمام کارها در بیشتر قسمت ها از قبل بارگذاری می شوند - هنگامی که محصول ایجاد شد و تبدیل شد ، می توانید آن را به ماه تغییر دهید. فروش 1000 واحد به جای 1 واحد ، خارج از هزینه های آشکار بازاریابی ، هیچ هزینه اضافی ندارد و این تجارت را در دست شخص مناسب به طرز باورنکردنی پرسود می کند. برای کسب و کار آنلاین برای فروش اینجا را بررسی کنید.


برنامه ها

برنامه ها یک تجارت بزرگ هستند. در زمان نگارش این مقاله ، Pokémon GO به چنان پدیده ای عظیم تبدیل شده است که تعداد کاربران فعال تری نسبت به توییتر در حال بازی Pokémon GO هستند. این اعداد دیوانه کننده ای است و نشان می دهد که برنامه ها علی رغم افزایش رقابت هنوز هم می توانند پول ساز بزرگ باشند. بزرگترین چیزی که در مورد برنامه ها وجود دارد این است که برنامه را تا حد ممکن اعتیاد آور کنید ، بنابراین مردم پس از بارگیری از آن استفاده می کنند ، نه اینکه به پوشه ای هدایت شوند که کاربران تلفن همراه دیگر هرگز باز نمی کنند. برای کسی که دوست دارد در مورد تعامل کاربران بیاموزد ، ترکیب این مهارت با برنامه های مفید و سرگرم کننده می تواند به معنای تجارت بزرگ باشد. برای خرید مشاغل آنلاین اینجا را کلیک کنید.


خدمات تولید شده

خدمات تولید شده یک بچه نسبتاً جدید برای مدل های تجاری آنلاین اثبات شده است و برای بسیاری از مستقلانی که کارآفرینی تمام عیار شده اند ، موهبت الهی بوده است. این راهی است که معمولاً خدمات یک به یک مشتری ، مانند طراحی وب و SEO را در نظر می گیرد و آنها را در خدمات بسته بندی شده تری قرار می دهد. به همین دلیل ، می تواند یکی از بزرگترین ناامیدی هایی را که فریلنسرها به عنوان "خزش محدوده" می شناسند ، محدود کند. جایی که یک شغل به آرامی تبدیل به شغل هیولایی می شود که شروع به خوردن سود فریلنسر می کند. در عوض ، مردم بسته ها را می خرند و گاهی اوقات از راه حل های سفارشی تر که هنوز "تولید" هستند ، خرید می کنند. این یک فرصت هیجان انگیز است و مشاغل مانند WPCurve و Design Pickle نشان داده اند که حتی با وجود تردیدهای اولیه (که در حال حاضر طرفداران بزرگ مدل هستند) می تواند معجزه کند. همه مشاغل آنلاین ما را برای فروش در اینجا مرور کنید.


سرب ژنرال

Lead Gen در حال حاضر یک فرصت شگفت انگیز برای بازارهای محلی و در (بین) صحنه ملی است. این نوع فرصت ها می تواند شامل برنامه های وابسته ای باشد که در آن شما به پیشنهاداتی مانند تحصیلات دانشگاهی یا سطح بالاتر ارسال می کنید ، یا می تواند به صورت مشتری مانند لوله کش محلی باشد که مایل به پرداخت 20-30 دلار برای هر رهبری واجد شرایط است. به نکته خوب در مورد سرنخ نسبت به مدل آژانس مشتری یک به یک این است که شما معمولاً منحصر به فرد نیستید و می توانید از طیف وسیعی از استراتژی های بازاریابی اینترنتی برای ایجاد این هدایت ها استفاده کنید ، در حالی که قبل از حرکت باید منتظر تأیید مشتری باشید. با یکی. برای مرور و خرید مشاغل اینجا را کلیک کنید.

دعوت به اقدام جدید

چه مدلی برای شما مناسب است؟

هر یک از این مدل های تجاری می توانند به شما فرصتی بدهند تا شغل آنلاین شش رقمی یا حتی هفت رقمی داشته باشید.


در حالی که برخی از افراد برای اولین بار در مورد کسب و کارهای دیجیتالی یاد می گیرند ، بهتر به نظر می رسند ، اما با کسب مهارت بیشتر و بیشتر ، همه آنها می توانند به مشاغل فوق العاده پرسود تبدیل شوند.


بهترین توصیه ای که من یا هر کسی می تواند به شما بدهد این است که به سادگی بیرون بروید ، پیراهن خود را کثیف کنید ، بازی کنید و آزمایش کنید. ممکن است در ابتدا کمی خشن شوید ، اما این درس ها به شما کمک زیادی می کند و شما را در مسیر درست حرکت می دهد.


اگر روی آن پیوندهای بالا کلیک کنید ، در پایان هر مقاله در مورد نوع p صحبت می کنم

ersonality در آن مشاغل بهترین کار را می کند. آنها را بخوانید و تصمیم بگیرید که چه چیزی را بیشتر دوست دارید و واقعاً از کسب و کار آنلاین خود چه می خواهید ، این که آیا ناخدای صنعت و یک رهبر فکری بزرگ باشید یا اگر می خواهید فردی باشید که در سواحل جهان در معاشرت باشید. سایت های شما در پس زمینه برای شما کار می کنند.


دنیای تجارت آنلاین چیزی برای ارائه به همه دارد.


بدیهی است ، اگر می خواهید مجموعه درآمد خود را گسترش دهید ، بازار ما را بررسی کنید. یا اگر می خواهید با پرداخت مبلغی بزرگ برای کار سخت خود از سبک خارج شوید ، می توانید با فروش سایت خود در اینجا آشنا شوید. البته ، اگر شغلی دارید که می خواهید بفروشید و کمی آماده سازی دارد ، ما نیز خوشحال می شویم که در این زمینه به شما کمک کنیم. تیم ما تماس های برنامه ریزی خروج را ارائه می دهد که می توانید در اینجا برنامه ریزی کنید تا به شما در ایجاد برنامه ای برای کسب حداکثر ارزش برای تجارت شما کمک کند.

empireflippers

Comments

Popular posts from this blog

درمان شکستگی مچ پا

What are the packages and support prices for the website?

نحوه قرار گیری درایور ال ای دی به نقل از فروشگاه اینترنتی ال ای دی آنلاین